Saturday, July 9, 2011

1 MURID 1 SUKAN 1 MALAYSIA

salam . huhhh , ksian blog aku dah bersawang ! maklumlah dah lame tak jenguk n BERSIH kan . *nak jugak gune perkataan BERSIH tu :p ahaaaaaa korang nampak title post aku kali ni ? 1 MURID 1 SUKAN 1 MALAYSIA ! yee aku tahu mesti korang cakap *ek eley , baru nak post pasal ni ? dah berabad lah wehhh ! haha sukesuki aku lah . aku sebenar nye dah lame nak update pasal ni tapi komputer aku sakit (rosak) pulakkk . jadi aku terpakse la postpone nawaitu aku nak post pasal ni . sakai sungguh ! hee ;D oke back to the topic , time hari larian tu aku rase syiokkk doe padahal lari nye bukan main sekejap lagi . setakat pusing area sekola tu je . habis lari tu , kitorang ade senamrobik KONONNYE . tapi kitorang pakai redah je menari macam orang giler . haha . oke dahdah malas nak cter panjangpanjang , kasi tengok gamba je la eh :D




ini gamba sebelum lari . sume bajetbajet comel je . kihkihkih :p




mase larian . actually , tak lari pun . buatbuat lari je :p


 mase senamrobik . senamrobik kah ? macam budak skola rendah beratur je . haha :p



oke itu saje , sekian . assalammualaikum :)




FATIMAH RAFIEIE



No comments:

Post a Comment