Saturday, July 16, 2011

MR. UR dan MR. SS :D

salam . today nak citer pasal MR berdua itu . semalam n kelmarin ade dua orang laki add aku kat fb . aku approve n kitorang ade chat2 . ttibe aku dapat rase dua orang laki ni orang yang same . oke care dia taip , ayat dia dan semua nya sameee . takkan itu satu kebetulan ? oh tak mungkin . haha . bile aku tanye dorang dua , duadua taknak ngaku . tapi gamba diorang tak same la . musykil2 . diorang dua ni cakap kedah , takkan itu kebetulan jugak kan ? haihhh ! bile aku perhatikan , bile MR.UR online , mesti MR.SS pun online . kalau sorang tak online , lagi sorang tu pun tak online . haaa ape kes tu ? bile aku tanye dorang dua orang yang same ke tak , mesti diorang marah . haiyooo ! lagi satu kan , si MR.SS ni tak letak name betul kat fb dia . bila aku tanye ape name dia , dia bagi tau tapi dia cakap jangan bagitau orang . dia cakap aku je yang tau name tu . tapi ttibe MR.UR cakap *saya tak same dengan orang tu la , name saye UR , name dia SS . okeee mane pulak dia tau name mamat tu SS ? padahal kat fb mamat tu dia pakai name lain n mamat tu cakap orang lain taktau pun name sebenar dia . so ? mereke berdua ni orang yang same tak ? aku rase orang yang same ! yang aku pelik , asal taknak ngaku ? n asal duadua ni nak chat ngan aku dalam waktu yang same kan ? haihh musykil musykil ^,^ assalammualaikum :)



FATIMAH RAFIEIE

No comments:

Post a Comment