Saturday, July 9, 2011

JULAI :)





salam . hari ni nak citer pasal julai . ape itu julai ? bulan julai lahh . hoho . aku ni kan sukeeeeeeee sangat bulan julai ! kenape , mengape ? ahaaaa ! *actually aku pun takde alasan munasabah sangat kenape aku suke bulan julai . tapi ade lah antare sebab2 nye yang aku boleh share . okee yang ptame , julai itu adelah bulan 7 kan ? aku sukeee nombo 7 , sebab tu aku suke julai . yang kedua , maybe sebab aku lahir bulan julai . ketiga , orang2 yang aku kenal boleh tahan ramai yang lahir bulan julai . keempat , sebab nombo 7 tu macam bermakne je dalam islam . ye lah , syurga ade 7 pintu . langit pun ade 7 tingkat . kebanyakan nye melibat kan nombo 7 kan ? hmm kalau pemain bola sepak tak kesah la pemain sekolah ke malaysia ke ape ke , aku mesti nak tengok sape pakai jersi nombo 7 . haha . kalau pemain rugby , bola jaring , ape2 la janji yang bkaitan nombo 7 , mesti aku nak tengok sape . punye taksub aku kat nombo 7 kan ? hehehe 


 ini coklat buatan tangan aku untuk CHEN PIK KHEE (my classmates) . haha . bsday dia on 1st JULY tau ! aku bagi coklat je la sebagai hadiah . takde duit nak beli hadiah dan aku rase coklat ni dah selamat masuk dalam perut dia . hee:D
HAPPY BIRTHDAY again PIK KHEE ♥


 tata titi tutu . assalammualaikum :)


 FATIMAH RAFIEIE


No comments:

Post a Comment