Wednesday, July 27, 2011

JEALOUS =,=


salam . topik hari ni ialah jelous ! jelous nak tengok bola . *ingatkan jelous pasal ape lah :p haha . aku nak tengok bola kat bukit jalillllllllllllllll ! bile dengar orang lain sibuk nak pegi tengok bola , aku pun rase teringin . dah lah tak penah pegi . sedih ! 


mase malaysia lwn chelsea tu bsday aku . aizat ajak pegi tengok lagi . siap ade tiket lebih lagi . tapi mak tak bagi pulak sebab takde transport . aizat pulak nak ambik kat lrt ampang je . memang tak ah aku nak pegi lrt sorang2 . errr seram ! last2 aku tak pegi pun . jangan kan aku , dia pun tak pegi ! hahaha . dia kAte tiket tu letak kat frame je . choiiii , membazir !


ini pulak malaysia lwn singapore . esok ! tapi aku tak pegi lah kan . takde orang nak sumbang tiket . haha . abang ipar aku mesti pegi tapi dengan kawan dia la . kakak aku dah lah tengah mengandung . kang bawak pegi sane , tak pasal2 terberanak kat situ ! hahahahah .

errrr jelous tengok orang pegi bukit jalil esok =,=


assalammualaikum



FATIMAH RAFIEIE


No comments:

Post a Comment