Friday, July 22, 2011

ITS MY BIRTHDAY ;)))

salam . today nak story pasal 21 julai . heee :D yeahh peristiwa penting telah berlaku pada hari itu yang membuatkan aku hidup di dunia ni . *over . haha itu tarikh aku lahir lahh . yeahhh its my birthday *so tell me what you want to give ? haha gurauu :D oke mau citer ape jadi sepanjang 21 julai itu . hoho . hmm pagi2 , masuk jee pagar sekolah , naza peluk ucap happy birthday *sweet tak ? aww ! haha pastu pegi beratur , takde orang pun *sedih , tak lame pastu kawan2 datang nyanyi , peluk2 dari belakang . haha . pastu masuk kelas , nyanyi lagi , nak tahu suare sape paling kuat ? *suara aku sendiri ! hahaha overr gituhhh ! pastu cilok2 hadiah . pastu pegi rehat , kawan2 dari kelas lain pulak nyanyi depan koperasi . thennn , balikkkk ! balik tu , kawan2 ajak makan . aku pun on je la tapi nak balik umah dulu nak ambik duit n kamera . aku mane bawak duit banyak pegi skola . tapi duit tu tak gune pun sebab diorang belanje birthday girl ni . huhu . sambung balik , hmm melyn n diyana ikot aku balik umah , teman aku atas pmintaan bufday girlll ni kannn . haha . pastu gerak balik g skola panggil yang laen n mintak belon kat budak sn1 . hahha . dah dapat belon , gerak pulak pegi tempat makan tu . nasib tempat tu ade penghawa dingin , sebab aku kepanasan giler time tu . hehe . sampai sane order2 , makan , bukak hadiah . dan semestinya kene snap pic kan ? hhehee . oke nak citer jugak , tahun ni aku banyak dapat kisss . tapi kisss angin je . hahaha giler kau nak kiss betul , dosa ! hohoho . sekarang mase untuk gambarr pulakk :D


buirthday girl :D


bersame MEREKA <3


makannnn . aww yummy <3


HEM <3



ini kad dari BOTAK ! serious tak sangke dia ni sweet . hahhaa :p


hadiah from HUSNIYAH RAFIEIE . thank mokcik :D



thank kepada yang bagi senyuman , wish , kiss angin , hadiah dan yang clebrate bsday saye . jasa anda akan dikenang . hoho <3



p/s : sorry asik show off jam , saje nak tunjuk jam kitorang same . hihi . ini ucapan terakhir , terima kasih kepada diyana ariffin , amelyn anuar , amie hanily dan ain syahiera untuk doa yang kalian mohon sempena birthday saye semalam . sumpah terharu ! muahmuah untuk korang <3 <3 assalammualaikum




FATIMAH RAFIEIE

2 comments:

  1. eh,x wish pulak...

    hepi belated bday ye

    ReplyDelete
  2. takpe , wish hari ni pun boley sebab bulan julai ni tiap2 hari bsday saye . *over pulak . haha . btw , thanx wish :)

    ReplyDelete