Friday, July 22, 2011

TERINGAT KISAH ITU :P

salam . haha tadi chat ngan kak myra razali . aku story kat dia pasal 1 benda yang mengganggu mood aku sikit hari ni . maybe disebab kan aku tengah sad sad sikit ni , dia pegi timbulkan satu kisahhh untuk buat aku gelak mungkin ! bace perbicaraan kitorang ni eh :p


cerita ni agak memalukan lahhh bagi aku . tapi ingat2 balik , best jugak . haha . cerita bermula begini , once upon a time . ooppss ! haha *serius serius . hmmm hari tu mase ambik result PMR , aku agak frust sebab dapat 4A4B je . frustttttt sangat , tuhan je la yang tahu betape frust tetonggeng2 nye aku .  mase dah tengok result tu , aku tak rase pape sangat just frust lah tapi tak terlintas pun nak nangis atau ape2 . mase tu aku rase nak terus balik umah tido je , malas nak pikir ape2 walaupun aku agak takut nak balik . tapiiiiii bile aku nak keluar je pagar sekolah , aku nampak muke kak myra razali n qela , adik nye . kau tahu ape jadi lepas tu ? aku pegi peluk nye kakk myra dengan eraaaatttttttt nye sambil nangis ! OMG , kenape boleh jadi begitu . aku nangis beriya kot . rase nye itu nangis paling teruk seumur hidup aku . hahaha . seriouss aku maluuu ! nasib aku peluk kak myra , kalau orang tak kenal ? mampuihhhh ! dah lah aku rabun , kot kot aku tak nampak sape aku peluk . haha . tapi thanx a lot to kak myra sebab pinjam kan diri untuk dipeluk . paling penting , hingus2 aku mesti masih bertakhta kat tudung kak myra sampai sekarang ! hahahahahha . itu je kisah nye . assalammualaikum :)




FATIMAH RAFIEIE

No comments:

Post a Comment