Tuesday, July 12, 2011

TAKMAU SEDIHSEDIH :D

 


salam . nampak gambar atas tu ? sape ? itulah kak myra . hari nak citer pasal MY kak myra :) *cehh bajet je nak MY kak myra pulak , macam kau sorang yang punye :p haha . dia semalam tengah sedihsedih pasal tetttt ! mengikut kajian , coklat mengeluarkan endorphins yang membuat kita rasa gembira . jadi , aku pun kasi coklat kat kak myra dengan harapan kak myra boleh lompat terkinja kinja sebab gembira lepas makan coklat . *macam takkkk je kak myra nak melompat terkinja kinja . haha . ape2 pun , aku harap kak myra dah tak sedih cam semalam . takmau takmau , takmau sedih ye :p 





 apaa iniii ? wahhhh , emasss !! *sengal :p aku sajee buat dari atas sampai bawah coklat tu kaler emas . agak2 ape motif nye ? haha . aku berharap muke kak myra kembali bersinar bak kilauan emas lepas makan coklat tu . *kilauan emas ? disinari oleh polident . kihkihkih :D n nampak ade surat kecik tu ? nak tahu ape isi nye ? tettt! mane ley kasi tahu , surat cinta tu . kahkahkah .



ini pulak coklat untuk kak zyza (kembar kak myra) . alang2 kasi coklat kat kak myra , kasi utk kak zyza jugak . kang berebut pulak . hahahaa . 



ini gamba aku dan mereka . love them <3


TO KAK MYRA : hari ni kite dah berangkat terangkat dan mengangkat selame 1 tahun 5 bulan . iloveyou kakak <3

thats all , asslamualaikum :)



FATIMAH RAFIEIE

No comments:

Post a Comment