Sunday, July 10, 2011

YA SUDAHLAH :')


 salam . ade story lagi ni . bace sampai habis ye anakanak :D

ketika mimpimu yang begitu indah tak pernah terwujud ya sudahlah . saat kau berlari mengejar anganmu dan tak pernah sampai ya sudahlah . APA PUN YANG TERJADI KU KAN SELALU ADA UNTUKMU . JANGANLAH KAU BERSEDIH CAUSE EVEYTHING IS GONNA BE OKAY . yo satu dari setiap kemungkinan kau jatuh dan tanpa ada harapan . saat itu raga ku persembahkan bersama jiwa cinta cita dan harapan . kita sambung satu persatu sebab akibat tapi tenang lah mata hati kita kan lihat . menuntun ke arah mata angin bahagia . KAU DAN AKU TAHU JALAN SELALU ADA . juga ku tahu lagi problema kan terus menerjang bagai deras ombak yang menabrak karang . namun ku tahu , ku tahu kau mampu tuk tetap tenang . hadapi ini bersamaku hingga ajal datang . saat kau berharap keramahan cinta . tak pernah kau dapat . ya sudahlah . DENGAR KU MENYANYI LALALALALALALA HEYYEYE YAYAYA DEDUDEDADEDADEDUDIDAM . SEMUA INI BELUM BERAKHIR . satukan langkah , langkah yang beriring . genggam hati, rangkul emosi . genggamlah hatiku , satukan langkah kita . sama rasa , tanpa pamrih . ini cinta across da sea . peluklah diriku terbanglah bersamaku , melayang jauh (come fly with me, baby) . ini
aku dari ujung rambut menyusur jemari . sosok ini yang menerima kelemahan hati . yea aku cinta kau (ini cinta kita) . cukup satu waktu yes (untuk satu cinta) . satu cinta ini akan tuntun jalanku rapatkan jiwamu yo tenang disisiku . rebahkan rasamu untuk yang ditunggu . bahagia hingga hujung waktu.

haha dah bace ? hihiihih itu sebenar nye lirik lagu . aku saangaaatttt sukee lagu tu . ade 'seseorang' yang buat aku tahu lagu ni . aku sayangg 'seseorang' itu . hehe . ade sorang budak ni pun selalu nyanyi lagu ni dengan aku . dalam kelas pun aku selalu nyanyi lagu ni sambil angkat tangan ke udara dan lambaikannye . hahaha . aku suke lirik lagu ni , lagi2 yang aku capslock kan tu . kalau aku marah ke sedih ke ape ke mesti dengar lagu ni . bagi aku , lagu ni boleh buat aku tenang , bersemangat n aku rase lagu ni boleh eratkan persahabatan . kalau aku tengah merajuk , senang je nak pujuk . nyanyi je lagu ni , mesti aku ok . haha . 

kalau nak dengar lagu ni , klik kat bawah ni . tapi pause dulu lagu aku yang kat bawaahhhhh sekali tu . oke ? enjoy the song :)







assalammualaikum :)



FATIMAH RAFIEIE

No comments:

Post a Comment