Thursday, July 14, 2011

SUKAN TAHUNAN SMKTK 2011



salam . hariii ni sekolah aku ade buat sukan tahunan kat stadium kampung pandan . aku cume datang untuk memeriahkan suasana je *meriah la sangat :p actually aku ngan kengkawan excited nak pegi sebab kawan kitorang (amie n rajes) masuk acara . amie masuk acara 1500 m , rajes pulak 400 m . duadua dari rumah lekir . (umah sukan aku) . so kitorang pun dengan bangge nye nak kasi sokongan padu kat diorang . *padu kah ? kata kau ! haha . eh nak story gak , tadi aku tolong st john angkat org pengsan plus sakit lepas larian . serious aku takut nak tolong sebab takut orang tu btambah sakit pulak bile aku angkat . *gelakgelakgelak . maklumlah aku takde pendidikan langsung pasal perubatan ni . haha . oke stop gelak , hmm tahun ni macam tak meriah sangat lah . itu pendapat aku lah . n aku tak suke buat kat situ . aku lagi suke kat IKBN macam tahun2 lepas . kan kan kan korang kan ? itu je lah nak citer . takde benda yang menarik pun nak citer . tengok gamba je la .


perbarisan sumah sukan tuah , kasturi , jebat :)

rumah jebat n rugbi player :)

rumah lekir n lekiu :)

silat cekak hanafi :)


 ini KAMI <3


btw , tahniah JEBAT sebab menjuarai kejohanan olahraga tahun ini <3


assalammualaikum 




FATIMAH RAFIEIE

No comments:

Post a Comment