Thursday, June 30, 2011

DIYANA ARIFFIN :)

salam . hee :D hari ni aku nak buat post untuk anak ARIFFIN ! hehe . hari ni dia pegi sarawak . actually dia ajak aku , tapi aku segan lahh nak ikot *tipu . hahhaa . sekarang ni mesti dia tengah jalanjalan cuci mate . kan kan kan ? dia cakap kat sane tak macam kat malaysia . abis tu cam kat mane ? australiaa ke ? hoho . aku nakkk ikott kau pi saneee ! *tak malu . lalaaaallalala . hari ape erk kau balik sini ? sabtu ke ahad ? aku pun dah lupe . haha . kire nye esok tinggal aku ngan melyn anak anuar je lahh . haihhhh sape nak lerai kan kalau kitorang gaduh ? aku ngan si melyn tu dah lah suke gaduh ! gaduh bodo . rebut kerusi la rebut roti sardin laa ! oke itu memang bengong ! hahahha . wahai diyana , isnin ni mesti datang sekolah eh , aku penat nak gaduh ngan si melyn tu . cukup lah esok je kitorang perlu gaduh . hihihi . diyana , pulanglah sebelum ku runaway , aku menanti kamu everyday aku menunggu dari monday tuesday wednesday thursday . aww sweet kan aku ni ? sweet macam gulagula *ewwww geliiiii :p oke , rase nye dah cukup aku melalut kat sini . mau kasi tengok gamba kitorang pulak . *post aku ni mesti akan ku selit kan ngan gamba . lebihh afdall ! hee :p





anak RAFIEIE dan anak ARIFFIN :)






ARIFFIN's ♥ ANUAR's ♥ RAFIEIE's
kamilah (H.E.M)

 *nak tahu ape itu HEM ? long story . hahahaha . daaa ~~

assalammualaikum :)
 
FATIMAH RAFIEIE

No comments:

Post a Comment