Saturday, June 25, 2011

'kalau lah aku Nabil , aku akan .....'


salam . heyhey . gara gara maharaja lawak semalam , si azrijohan ni ade buat satu lagi segmen . segman 'kalau lah aku Nabil , aku akan .....' oke segmen ni untuk kita cerita kan ape yang kita akan buat dengan duit RM150 000 tu . 
huiii ape erk akan aku buat kalau dapat duit tu ? *berangan sekejap

  • BELANJA FAMILY *belanja pape la . makan ke shopping ke . ape2 lah . haha . (tapi ade limit lah)
  • BELANJA KAWAN *pun same macam kat atas :p
  • BELI APE YANG AKU NAK SELAMA NI *actually , aku pun taktau ape yang aku nak selama ni , maybe lepas duit dah ade dalam tangan baru boleh pikir ape yang aku nak .
  • HOLIDAY DENGAN FAMILY *dah lame tak pegi holiday . kan kan kan ? rase nye dah berkurun takgi holiday . hohooh
  • SIMPAN DALAM BANK *dah belanja2 sume , mesti lah kene simpan kan ? untuk masa hadapan dan waktu2 kecemasan . wah gituuu ! hahaha .

oke itu je kot aku nak buat dengan duit tu . wahai azrijohan dan kengkawan , aku sebenar nye tak banyak sangat impian , angan2 dan kehendak . kahkhakah . sampai kawan aku si AMELYN ANUAR cakap aku ni takde PERASAAN . kihkihkih . *aku bukan takde perasaan , cume malas nak pikir bende yang belum tentu aku akan dapat :p itu cume pendapat aku . kalau korang suke berangan , teruskan je . haha . assalammuaalaikum .

KEEP ON SMILING :)



FATIMAH RAFIEIE

2 comments:

  1. hehe..
    cukup ke duit tu nak simpan dalam bank lepas gune banyak2...;p

    ReplyDelete
  2. haha . setakat belanje2 tu takde lah sampai 150 000 boleh abis . mesti ade simpanan . lagi pun belanje tu dah limit kan . cube bace atas tu (ade limit) haha :p

    ReplyDelete