Saturday, June 25, 2011

AKU SUKE , KAU SUKE ?

salam . heyyyy , nak citer ni . *takleh tido punye pasal . petang tadi kan aku kuar ngan mak aku beli barang untuk buat coklat n mak aku nak beli barang untuk menjahit . tengah2 carik barang buat coklat kat kedai tu , aku nampak serbukkkk ice blended ! ahaaaah ! ape lagi ? aku pun beli dua paket . perisa coklat and honeydew . *dah memang dua perisa tu je pun yang ade kat situ . aku ni , kalau pegi kedai coklat , mesti beli barang tambahan . niat di hati nak beli barang coklat je , tapi bile dah sampai mule rambang mate . nak beli serbuk ice blended la , kotak itu la kotak ini lah . kalau balik tak beli barang yang tak patut aku beli , hmm bukan FATIMAHRAFIEIE la name nye . hahaha .


sekarang dah pukul bape ? 1 pagi tahu ! aku baru lepas telan ice blended . hahaha . dah pagi2 buta cam ni , bosan pulak . kakak aku pun join togethergether buat ice blended . haha . tapi ice blended aku ni lain macam sikit . limited edition ! hahaha . nak tengok gamba ice blended aku buattt ? haa jom tengok jomm ! kihkihkih :p






 amacam ? terliur tak tengok ice blended buatan FATIMAH RAFIEIE and HUSNIYAH RAFIEIE . tak terliur punnn ? FINE ! eh cube korang tengok kejadahh ape lahh yang aku letak kat ice blended tu ! oke tolong jangan tanye ape yang aku letak atas ice blended tu sebab aku pakai letak ikot sukesuki aku jeee . haha . setelah puas aku korek peti ais umah aku , bende2 tu je aku jumpe . aku pun pakai campak je lah kat ice blended tu . kihkihkih . btw , ice blended tu perisa honeydew . awww AKU SUKE ice blended  , KAU SUKE ? *yang capslock tu title post ni . haha . habis cerita . assalammualaikum :)



FATIMAH RAFIEIE



No comments:

Post a Comment