Friday, June 3, 2011

PEREMPUAN ?

salam . erghhh tension la ngan pmpuan tu . bukan ape , aku rase mnyampah jeeeeee ngan pmpuan ni . haihhh ! ape nak buat ? siapa aku nak mnyampah dgn dy kan ? tapi aku eeeeeeeeeeeeeeeeeeee MENYAMPAH ! ape nak buat ? wahai perempuan , ari tu aku dah tegur kau kan ? care baek pulak tu , tapi kau ? haiyaakkkkkkk ! kau kan kecik lagi . mude sangat dari aku tapi ? hishhh . aku bengang gler ngan kau . rase nak marahhh je . terus terang cakap , rase nak maki pun ade ! tapi siapa kah aku ? cukup sekali aku dah tegur kau , tapi ikut kau lah kan nak berubah ke tidak . sekarang ni dah pukul 4.26 pagi , aku tak boleh tido . rase cam nak makan orang je tengah pagi buta ni ! haihhhh . harap2 kejap lagi aku mengantuk . boleh aku tido dan lupe kan pasal orang giler tu . *sory , panggil kamu giler . hee :p tu je kot nak story , just nak lepas kan geram . bye . assalammualaikum



FATIMAH RAFIEIE

No comments:

Post a Comment