Thursday, June 2, 2011

OUTING ? HOSPITALLING ?

salam . outing ? haha pagi tadi dah excited bangun awal nak kuar ngan kengkawan . ttibe fon berderingg nyanyi lagu ku ukir indah namamu (ringtone) . tahu sape call ? jeng jeng jengggg .. my father lahhh ! then , jawab la fon . ayah cakap *assalammualaikum , ima . nanti ajak abang dengan mak pegi hospital KL , bawak baju ayah , ayah masuk wad la ,wad 18 ye . masuk waddd ???? kenape ? tapi aku tak sempat tanye , n aku terus bagitau mak aku . then , aku call abang . ktorang pun pegi la hospital . mase sampai tu , abang aku je yang boleh tgk ayah aku , nak anta baju sume . sebab mase melawat pukul 12.30 . 12.30 ? lame lagii laa . takpe , ktorang pun tunggu kat kafeteria , makan2 lepak2 . pastu dah pukul 12.30 ktorang tgk la ayah . ayah ku boleh sengih2 kan ? haaha . time ktorang sampai , ayah aku dah boleh balik , tak jadi masuk wad sebab ayah aku dah sihat . rupe nye ayah aku masuk wad malam semalam , mase tgh kerja . ayah aku pening2 , pastu kawan dy bwk pegi hospital . pastu doktor tahan , masuk wad malam tu . tapi pagi tu baru ayah aku call . hmm , nape tak call malam tu je kan ? takpe laa .

cerita pasal outing , aku dah call kengkawan aku sume , cakap aku tak jadi kuar . aku suruh dyorang pegi je tapi dyorang cakap postpone ari laen je la . haa ni yang aku sayang korang lbey ni ! mmuahh mmuahh . haha . maaf la ye kengkawan , kite hanye mampu merancang , tuhan yang menentukan . kan ? ouke , tu je nak story . daaa ~~ assalammualaikum



 FATIMAH RAFIEIE

No comments:

Post a Comment