Thursday, November 24, 2011

HEY BUDAK !

salam. morningggggg ! hey awesome peopleeeeee :D whattsuuupppp guuyssss ? haha . err pagi betol aku update blog ni. hee bukan senang nak tgk aku ade idea nak update blog pepagi nii :p aku nak pi kerja dah ni, tp bos tak dtg ambik lg, so aku update dulu lerr. hmm hari ni nak story pasallllllll ARIF FAUZAN ! haha .

ni la arif, omeyy kann ? *ye arif, akak tahu kau tengah kembang bila akak cakap kau omeyy. hahahhaha 

arif ni actually junior aku kat sekolah tapi aku tak pernah terserempak ngan dia kat sekolah. haha tp dia agak ramah la kat twitter or fb. hihiihihh. tapi korang jangan salah anggap pulak, aku anggap budak kecik nik adik je. kan arif kannnn ? almaklumlah, aku kan takde adik. ehhhh ade, adik pompuan tp lain mak lain bapak. *acanee tu ? kihkihkih. tapi sekarang aku taktau mane arif pegi :( fb tak on, tweet2 pun tak. mane tah budak ni pegi. bercuti kah? hilang kah? aiyoooo -.-

kay sampai sini dulu, aku pun nak siap2 pi kerjaa. hmm kepada sesiapa yang jumpa budak ni, sila pulangkan dia dekat fb or twitter saya kay ? tak pun, dail no saya. 017 tekan2 jadi bodoh. hihhiihihiihihihhih gurauu jooo :p

to ARIF : haa akak dah post pasal arif ni. bangga tak bangga tak ? kembangg sikittt ! haha. eh arif, cepat la on fb or tweet, dah lame tak sembang n kene kacau ngan kau dik. hohohohoho.

thts all, thankyou for reading. assalammualaikum :)


FATIMAH RAFIEIE

No comments:

Post a Comment