Friday, November 4, 2011

FIRST TIME !


salam . helooooooo ! wushhh lame dah aku tak post blog . perghhh bersawang2 dah blog aku ni . kasi tiup sikit *fuhhh fuhhh ! oppsss tersembur air liur :p kay kay nak cerita ni . patut nye aku cerita pasal ni dah lame tapi disebabkan exam , aku tak sempat nak post . so aku post hari ni je la eh :D hehe korang tahu tak , tahun ni kan , kita kan , sambut kan , deepavali kannn ! first time aku sambut deepavali . haa korang penah sambut ? tak penah ? ala shiannn shiannn nye . muahahaa . 1 kelas aku sambut deepavali kat rumah rajes . hehe . deepavali ni macam raya aidilfitri gak ah . ade kuih raya , makan2 , duit raya pun ada ! hee thanx to mak bapak rajes coz bagi kitorang2 ni duit raye :D lagi ape erk nak citer ? hmmm ohh ! mase deepavali tu aku n melyn pakai baju india . muahaahaa . takde keje . si rajes tu pun tak pakai , aku ngan melyn pulak yang over . *eh sape yang orang india sebenar nye ni ? haha . takpe la , 1 malaysiaa . haha . kay laa , kita tengok gamba eh :D










kay inilah sebahagian dari budak2 kelas 4sc3 . yang pergi rumah rajes ni sume budak melayu n cina . india takde langsung . maybe diorang balik kampung ke ape ke . so kitorang2 ni je yang pegi berdeepavali . haha gentleee ~ ~ ~

okey itu sajee n again HAPPY DEEPAVALI :)


thanks for reading , assalammualaikum :)


FATIMAH RAFIEIE

No comments:

Post a Comment