Sunday, November 6, 2011

EHH EHH RAYA LA :D


salamm. ehh heyyy todayy hari raya meh ? huihuihui :p ehh tadi kite pegi solat raya tauuuu *tangan didada mata keatas kening ziana zain muncung kilafairy* err kayyy aku tahu buruk . muahahha :p bukan ape , first time aku gi solat raya , tu yang bangga tak terkira . *firsttt time? sedihhhh ennn? =,= haha . oh lg 1 , hari ni kita pakai baju kurung kaler putih n bunga kaler biru + pink . korang pakai kaler ape? pelangi? ermmm kay :p 

btw, tadi kan FARIS si pengarangjantungpisanghati aku datang rumah . ohmaiiii ! ahhh puas aku peluk cium diaaa sampai naik lemas dia . hah , ade aku kesah dia lemas ? hahhaha :p nak nengok gamba FARIS ? meh meh :D

ni gamba faris tadi , rindu la tu nak baring atas katil acu dia ni :p

yang ni pulak actually gambar lame . saje je nak letak gamba ni . untuk menunjukkan rase cinta dan sayang kita kat boiprengg kita si FARIS ni :D

ehhh ni sape pulak ? ohhhh ini la pendatang baru dalam family kitorang . omeyy kannn ? cam acu dia . *masuk bakul angkat sendiri . hikhikhik :p tengok gamba si yeeppahhh ni , acah acah tido pulakkk . nampak kamera terus senyum , ceh ! 

okey itu saje . niat dihati nak post pasal aidiladha je tapi rase cam dah lari topik sikit kan ? haha takpe , watlek watpeace watomeyyy je eh :p and lg 1 , omeyyy kan gamba lembu kat atas tu ? macam kau ! hahahahaa :p

akhir sekali , SELAMAT HARI RAYA KORBAN you olsssss :D

assalammualaikum :)


FATIMAH RAFIEIE


No comments:

Post a Comment