Sunday, November 13, 2011

FOR YOU :)

salam . kay ini post kedua utk hari ni . kali ni nak cerita kisah sedih pulak :( hikhokhikhok *oopss terbuat bunyik pulak . heheheehhe kayy diam ! serius ! hmmm berhari2 yang lepas , aku ade jumpe senior aku . aku agak rapat ngan dia la sebab same2 btugas mase jd pengawas dulu n bertambah rapat kat kem dan jamuan pengawas PD tu . yang paling penting mase result pmr keluar ! tak pasal2 tudung dia jadi tisu untuk aku . haha dah lah aku peluk dia kuat2 , nasib tak lemas . haha . oh itu memang sangat tidak boleh dilupakan !

kitorang jumpa ni actually sebab dia nak pi sambung belajar kat uitm . first , aku rase cam haa okeyy bagus lah dia nak pi sambung blaja . tapi mase hari kitorang jumpa kat taman tuuu , hmmm rase sedih pulakk . banyak la kitorang sembang hari tu . jalan2 kejap n dia belanja aiskim . mase sembang2 tu dapat rase la dia tengah sedih pasal sesuatu . *tak perlu la bagitau ape :) dia pun berat hati nak tinggalkan TAMAN KOSAS ni . huhu . aku pun mesti dah tak dapat jumpa dia . kay mase nak balik tu paling sedih . lepas salam2 tu , perghhh aku rase nak nangis . ehh , dah pahal pulak ngan aku ni ? cara akak tu cakap macam nak pegi jauhhhhh sangat je , padahal sambung blaja je . nanti cuti sem balik sini gak . tapiii tapiii tapiiiii sedihhh ohh ! dont know why la -.- 

setiap kali kitorang jumpa , tak lain tak bukan mesti la untuk bincang kan tentang someone yang kitorang berdua sayang . name nyeee . tetttttt ! kayy dirahsiakan :p dia selalu amanah kan aku utk jage seseorang itu . ye kak , dun wory , insyaallah ima pasti jage tapi ima takkan jage dia sebaik akak jage . tapi ima akan cuba terbaik untuk jage dia :) yang penting akak kat sane dapat belajar dengan baik , akak kat sane tenang kayy ,  jangan fikir bukan2 . FOKUS !



to AKAK : thankyou belanja aiskim , thankyou banyak bagi tips mase ima exam , thankyou bagi ima pensil yang akak bace yasin mase ima exam n thankyou sebab selalu gaduh ngan ima ! haha iwillmissyou SENIOR :) 
 ini juga antara kisah aku n senior aku ni . huhu  http://fatimahmohdrafieie.blogspot.com/2011/07/teringat-kisah-itu-p.html
assalammualaikum :)


FATIMAH RAFIEIE

No comments:

Post a Comment