Monday, November 14, 2011

AMIE SAYANG !

salammm . heyyy guyssss , youuu lokkk hotttt ! lol merepek . kay hari ni aku nak post blog lagi . semenjak 2 menjak 3 menjak nii , aku asik post blog je kannn ? hakhakhak terserlah kebosanan akuuu . okeyy la aku post blog , dari aku buat benda bukan2 kan ? kot aku ttibe nangis sorang ke terlompat sorang2 ke terkinja sorang2 ke , lagi orang kate aku giler . hikhokhikhok . kayy dah , actually nak citer pasalllll amie sayang ! haha . 

berhari2 lepas amie celebrate bsday dia yang ke 16 . so kitorang2 ni dijemput hadir ke rumah dia . yang datang rumah dia kebanyakannya budak kelas kitorang tahun lepas . kelas 3KRK2 . ooo ohh yeahhh . even tahun ni , ramai yang tak sekelas n ramai yang masuk asrama , kitorang still giler2 lagi kalau jumpa . hehehe . okey meh tengok gamba :D

tengok tu bsday girl acah2 malu tutup muka . hahhaa

haaa ni bsday girl kene spray . hakhakhak omeyyy ! 

sape nak main musical chair ? mehh beraturr mehhh . haha

okeyy ini lagii sakai . mase music stop , ade 2 kerusi lebih . kalau camtu sampai bila2 takde org terkeluar . hahahaha *penat je aku rebut kerusi . hahaa

haa mase ni baru betul2 mainnn :D

top 3 . lallalalaal ~ ~

ni top 2 . okeyy aku ngan diyana . mase ni mane maluuu kan . kitorang tergolek2 kat bawah siap buat aksi terlarang lagi . ahahhahaa . kitorang berpelukan , you knoww ! i tak sengajaa . hahahahaa malu malu -.-

haa kau tengok bontot sape duduk dulu ? kayyy pemenang nye ialahhh tengg tengg tengg ME ! ohh ohh , terharuuu i *lambai2 tangan ala2 mis universe* haha bongok . 

ni family amie yang giler2 . lalalallala ~ ~

okeyyy , this is AMIE ! happy birthday amie , meloveyoubiee ♥ mmuuaahhh :p

eh2 aku tengok gambar ni dah macam reunion 3KRK2 . hakhakhakkk . melovethem 

TAMAT

assalammualaikum :)


FATIMAH RAFIEIE

No comments:

Post a Comment