Wednesday, August 24, 2011

UBAT KE PIL KHAYAL NI ?


 salam . ingat tak post aku pasal KLINIK tu ? kalau nak bace balik , klik  INI . ade satu ubat yang aku makan ni kann , makkk aiiii kuat giler effect dia . hari selase lepas , aku try test la makan ubat tu sebelum tido . masuk je hari rabu , pagi tu aku dah takleh bangun . dah lah ade exam biology . tapi pakse jugak ah bangun pegi skola . sampai skola , perghhhh dahi aku bpeluh2 gilerrr . macam orang baru lepas daki gunung everest ! masuk2 je kelas , muke aku dah macam hapee dah . sumpah tak larat doe pagi tu . kepale pening , mate takleh bukak . wafi cakap asal muke pucat , dia siap suruh aku balik lagi takyah jawab exam bio . tapi aku tak balik pun , malas nak tangguh jawab exam . karang kene postpone hari laen , takpun takyah jawab langsung . ermm taknak ah . so aku rehat je dalam kelas . aku suh aishah n wafi bace buku bio tu bagi akudengar , padahal mate aku tutup dah mase tu . haha thanx korang . sayang korang keratkerat :p nasib laahhh exam bio start lambat n hari tu aku ade 1 paper je . mase jawab exam pun , aku dah macam ape je . entah ape yang aku jawab pun tak tahu la . ini sume gara2 ubat tu . ape lah nasib result bio aku nanti :'( hmm patut la doktor cakap ade effect . lepas ni makan ubat tu mase cuti je lah . memang ke laut la pelajaran aku kalau aku makan ubat tu hari sekolah . tapi kan ubat tu memang kuat sangat la penangannya . errr ini ubat ke pil khayal ? =,=

btw, cantek tak gambar pil atas tu ? kalerkali gituhhh . haha :p assalammualaikum :)



FATIMAH RAFIEIE

No comments:

Post a Comment