Tuesday, August 9, 2011

ALKISAH TERAWIH ^.^

salam . tadi dapat pegi terawih . hehe . walaupun kaki tidak mengizinkan , aku izin2 kan jugak . ibu jari aku terseliuh . tadi mase tahiyat akhir , ya ampunnnn sakit giler . dah la terawih ade 4 kali tahiyat akhir , witir ade 2 kali tahiyat akhir . perghhhh agak sakit la kan . tapi tahan je la . alhamdulillah hari ni dapat selesaikan terawih . cakap pasal terawih , teringat zaman2 jahil aku dulu . haha . mase tu baru2 nak terawih . terawih dengan kawan . kan mula2 ade solat sunat . aku ngan kawan aku ni ingat tu solat isyak , ttibe tgk org lain solat 2 rakaat je , kitorang solat 4 rakaat . sumpah malu mase tu ! hahahah . 2 rakaat awal kitorang solat tu ok la tapi masuk rakaat ke3 aku ngan kwn aku dah laju dah , nak tgelak pun ade . hahhaha malu nyerrrr . nasib mase tu kat surau dekat ngan umah je , kalau pegi masjid , lagi lah maluuu orang ramaii . mase witir pun salah jugak , kan bile akhir2 ramadan , solat witir ade kene bace qunut , yang kitorang ni terus nak sujud , tapi tak jadi , bangun balik . hahaa malu tak malu tak ? maluuuu woooo ! hahahha . tamat sudah alkisah terawih aku :')


assalammualaikum :)
FATIMAH RAFIEIE

No comments:

Post a Comment