Monday, August 8, 2011

HARI PERTAMA !


salam . hoyhoy heyhey . aku excited ni . finally , aku dah boleh puase ! *orang len dah sminggu puase , aku baru terkedek2 nak start puase . aku bukan sengaje doe nak tinggal tapi aku ade perkara yang menghalang aku untuk berpuasa . *double meaning pulak . haha paham2 sendiri la kan , takkan nak kene citer jugak . hoho :p takpe la . insyaallah sepuluh malam terakhir bulan ramadhan ni aku dapat pergi masjid untuk buat ape yang patut lah kannn demi mengejar malam lailatul qadar :)  itu je nak story sebenar nye , excited lebih sebab hari ni dah boleh puase . haha . btw , korang perasan tak background , gamba n lagu kat blog ni aku dah tuka . lagu bulan puase lagiii . aku tak tukar awal puase dulu sebab aku tau time tu aku tak puase , so aku tuka first day aku puase iaitu hari ini ! hehe . itu saje . 


assalammualaikum :)


FATIMAH RAFIEIE

No comments:

Post a Comment