Friday, August 12, 2011

gara gara KEBAYA ! haha :p

salam . heyyyy , tadiii aku gi jalanjalan ngan mak n kakak aku ! kau adeee ? takde kannn ? *ayat mintak penyepak je :p haha . dah lah ujan , hmmm redahhhhh ! kitorang masuk satu kedai ni sebab aku nak beli kebaye . aku pun cube try test pakai kebaye tu . dah oke sume , aku pun pegi bayar . mase tu dalam pukul 6 lebih la . nak dekat pukul 7 . dah bayar sume , kitorang gi tempat nak bebuka . lepas dah kenyangg tu , nak gerak balik kan . ttibe aku rase something wrong somewhere ! MY BAG ! wehhhh bag aku mane ?? OMG OMG ! asal beg aku takde . last2 baru aku teringat , mase aku cube try test kebaye tu , aku sangkut beg kat penyangkut tuuu . aku lupe nak ambik balik . hambik kau , mak aku dah pot pet pot pet . aku pun dengan kibut nye pegi kedai tu balik . nasib ingat lagi kedai tu . aku tanye tauke dia , ade nampak beg tak . pastu dia cakap 'haaa , ade ade , ramai customer yang  ttinggal beg , kalau saye nampak , saye tolong simpankan' *ramai jugak customer situ yang banyak makan semut :p haha nasib baik jumpe balik . alhamdulillah . dah lah dalam tu banyak harta karun . ade sos cili , kicap , minyak masak *ini beg ke dapur ? ;p banyak kan harta karun aku dalam tu ? hahahha tipu je keja aku :p nasib beg aku tak hilang , kalau hilangggg ? aku salah kan kebaye sebab ni sume gara2 kebaye ! *salah sendiri , kebaye kene maki :p kay itu je . byee :)
assalammualaikum




FATIMAH RAFIEIE

No comments:

Post a Comment