Thursday, August 25, 2011

SAYA PEKERJA , SAYA JUGA PELAJAR :p

salam . hey , saye sekarang dah keje . tapi saye student jugak . 2 in 1 laa . haha . mase mule nak masuk keje tu sumpah gubra . mane tak nye , ini dah lah first time keje . sebelum ni aku penah keje ngan abg aku buat hamper hari raye n keje buat coklat je . kalau keje dengan abg tu , taakpe la . itu family . kalau keje buat coklat lagi lah takpe sebab aku lah bos , aku lah pekerja , aku lah kuli batak . sume aku . haha . ini ttibe kerja ngan org yang tak kenal , errr shherrrammm nihh ! haha .

first masuk keje , bos ajar buat tu buat ni dan sebagai nye . aku pun angguk je lah , entah faham entah tidak aku pun tak tahu . tapi aku sukeeee keje kat situ . haha . bos ingat aku dah penah keje kat tempat lain sebelum2 ni . *padahal baru first time . sebab hari ptame keje , aku dah buat sale 3 ribu lebihhhhh . wahhhhhh , bangge . bos cakap aku pandai buat sale . hari ptame kene puji , bontot dah kembang . sikit lagi , koyak lah tu seluar . haha . ala bukan selalu kene puji kan ? puji tu mungkin akan bagi semangat kat kite . right ?

hari ptame keje , aku dah pandai dah masuk stor . sekali masuk , memang kene panjat habis lah kan carik baju dalam stor . dah lah banyak gilerr baju dalam stor . nak taknak , kene korek la . dah habis korek kene susun balik . haa bos cakap saye geliga . sekali ajar dah pandai , masuk stor pun dah reti . harharhar ! cikgu sekolah pun tak penah puji aku geliga . bhahahaa . *nampak sangat kau bengap kat skola :p

actually , aku keje untuk dua hari tu je . entah asal bos call tadi suruh masuk keje esok , sabtu , ahad , isnin . padahal dah ade pekerja baru dah . pastu bos cakap kalau aku nak masuk keje bile2 mase pun boleh . lepas balik sekolah ke . *eh2 , boleh pulak cam tu ? :p  tapi esok aku tak masuk keje la , banyak bende tak settle lagi . tapi yang hari sabtu ahad isnin tu insyaallah :) 

 ini lah jenama pakaian yang saye jual . ade tshirt , kemeja , sluar dan yang sewaktu dengan nye :p tapi pakaian lelaki je la . perempuan takde . hoho .

aku ade banyak citer lagi ni , entry kedua akan menyusul kmudian . assalammualaikum :)



FATIMAH RAFIEIE


No comments:

Post a Comment