Friday, August 19, 2011

KLINIK .



salam . tadi saye tak pegi skolaaaa . hooho . oke nak citer tadi pegi klinik ambik ubat . aku taknak pegi , tapi ayah suh pegi jugak suh cocok . aiseyymannn ! aku dah lah takut nak gi klinik . nak kene cocok ? makkk aii lagi takut ! *serrraammm nihhh :p tapi bile pegi klinik , doktor cakap tak boleh ambik injection , kene makan ubat dulu . haiyakkkk ubat ? suke pulak aku makan ubat . sampai sekarang ni , satu ubat pun aku tak makan lagi . hee :D aku dapat 4 jenis ubat . ade kene makan 3 kali shari , sminggu skali . errrr dah lah tak suke makan ubat . 2 bulan lagi kene pegi jumpe doktor balik . cehhhh . tadi pegi klinik kene RM99 . amacam ?  kan aku dah cakap taknak pegi . membazir je pegi klinik . hoho . n doktor tu cakap kalau makan ubat tu mngantuk . hmm dah sah2 aku boleh makan ubat tu mase sahur , bukak puase n sebelum tido je kan ? kalau lepas sahur makan ubat , tak ke sekolah la aku , tertidur . kalau aku pegi skola pun , dalam kelas tu aku berdengkur je la . so lepas ni cikgu takleh la marah kalau aku tido . *alasan . muahahahah . btw , esok aku start keje . sumpah gubra . dah la isnin exam . matiii aku . wahai soalan exam , tolong la berbaik ngan aku . pasti kan kau senang and pastikan ape yang kau tanye sume dah ade dalam kepale hotak aku yang comel ni eh . okeyyy byebye . assalammualaikum :) 


p/s : gamba tu hiasan semata2 . dapat dari google . haha :p



FATIMAH RAFIEIE

No comments:

Post a Comment