Saturday, August 13, 2011

COBAAN !

salam . weywey , tadi aku pegi jalanjalan lagi . haha . kali ni pegi dengan kawan pulak , diyanaariffin n amelynanuar . pegi ts ngan jalan tar . jalannn je keje aku , tak ingat pulak exam ade bape minggu lagi . mood aku sekarang ni officially dah tukar menjadi mood raye . sikit pun takde terselit mood nak exam aku . *teruk kan ? masak la exam aku kali ni ! sekarang ni aku tengah cube try test untuk tukar mood raye kepada mood belajar . *cube untuk tukar je , tak janji nak tukar :p oke sambung balik pasal jalanjalan tadi . mase kat jalan tar tu perghhhhhhh banyak dugaan , cabaran , cobaan yang kitorang tempuhi . memang tergugat iman aku . mane tak nye , pandang depan nampak cempedak goreng , pandang kanan nampak air soya , pandang kiri nampak air cincau *siap ade titisan kondensasi tau :p ni belum pandang belakang lagi . *oh jangan , jangan ! jangan pandang belakang . hahha :p tengah2 nak carik kebaye untuk melyn n diyana , boleh ujan pulak . nak taknak , redah je la kan ? baru adventure sikit ! haha . mase hujan tu , mule la aku rase nak nganga mulut minum air hujan . astaghfirullahalazim , batal puase ! watlek2 , iman aku masih kuat lagi :p lepas diorang dah beli kebaye , kitorang balik la . sampai kat lrt ampang tu , aku ternampak suatu penegasan ! ade orang jual air oren pulakk , haa sudah ! okeoke , citer dah abis , papai !

to melyn n diyana : raya tahun ni H.E.M berkebaye la . haha :p


assalammualaikum :)



FATIMAH RAFIEIE


No comments:

Post a Comment