Tuesday, September 13, 2011

thanx HISYAM :)))))

salam . tadi komsas belajar cerpen MELLISA , ade watak HISYAM dalam citer tu . oke teringat HISYAM , my friend :D semalam aku takleh tido . punye la excited dok atas katil dalam pukul 12 cam tu , ingat nak tido la . tapi apa kan daya , mata aku taknak tutup . *oke ayat nak poyoss je ! :p hmm puas la mak aku dodoi kan aku , nyanyi lagu selamat malam , bace kan buku cerita cindrella tapiii aku tak tido2 ! *oke tipu sangat lahh mak nak buat cenggitu kat anak dia yang dah tua bangka ni :p dalam pukul 1 lebih cam tu , aku pegi gosok baju kejap , pastu on9 tapi taktau nak buat ape . takleh tido punye pasal ! 

tiba2 tiba tiba2 jengjengjeng .......... haha ade orang calll ! yahooooooo ! mamat ni tahu2 je aku takleh tido mase tu . dah lah sebelum ni dia tak penah call aku , first time ni ! entah mimpi indah ape lahhhh yang buat dia calll aku . haha *perasann nak mampuihhhh :p haa alang2 aku takleh tido mase tu , kitorang pun gayut ah . cadang nak stop pukul 3 pagi , tapiii sembang punye sembang sampai tak ingat dunia , tengok2 dah pukul 4 pagi . yee hebatttt , dah lah sekolah . pukul 4 pagi tak tidoo lagi . elok sangat lah tuuu :p dalam 2 jam jugak la kitorang gayut . harharhar ! 

tadi pukul 7 pagi dia call lagi , haha memang aku dah gi sekolah la . aku tak bawak fon . dalam pukul 3 petang tadi pun call lagi . yeahhh memang gayut lagi ahh , ini pun stop kejap . azan asar . japgi gayut balik , insyaallah :)  haha syiokkk bergayut . dah lame tak sembang2 lame cam ni . haha . banyak ah kitorang sembang . dari sekolah sampai ke raya sampai ke atok nenek makcik pakcik sedare sepupu sepapat semua keluar ! rahsia aku pun ade yang aku citer kat diaa . yeahhh hisyam kene jage rahsia tu haaa !

muka aku dari cam ni , terus jadi ......
cam niiii lepas sembang ngan dia . *buruk sungguh muka aku senyum :p

akhir kata , thank you HISYAM

story habis , assalammualaikum :)



FATIMAH RAFIEIE

No comments:

Post a Comment