Thursday, September 8, 2011

i loikeee TODAY :) oke LOVEE THEMMM :D

salammm . tadi kite pegi karokee !! kau adoo ? haha dah lame dol tak test suara yang merdu bak christine daae (the phantom of the opera) *oke perasan lebih :p hikhik tadi pegi karok kat axis , wahhhh shhhukeeww nye kiteww . *oke gedik terlajak :p lagu2 yang kitorang nyanyi memang hebatt lah kan , lagu nak jiwangg je . yang si amie ni pegi nyanyi lagu entah zaman tuk kaduk mane tah , tapi kitorang layannn jeee . irama dia same jeee . tangg tuuu jugakk , dah boleh hafal ! haha . after karok , pegi makan subwayy . si melyn ni haaa , harap badan je kecik ! sekali makan , hambikkk kauuuuu ! kat subway tu , kitorang sume makan steak n cheese . yang si melyn ni , sume bende dia letak sampai roti dia tu kembung semacam ! besar jugak tong makanan yang dia simpan dalam perut tu erk ? bahhahaa :p okey2 , now tengok gamba eh . kalau taknak tengok , tekan je pangkah kat atas tu . harharhar :p

ini antara lagu zaman tok kaduk yang amie nyanyi . btw , lagu its a heartache by bonnie tyler sedappp , ni pun lagu zaman tok kaduk jugakk . harharhar :p

ini kami berempat , iloveyouolsss <3 haha

the H.E.M <3

kawans saya yang cunnnsss <3

oh ini saya dan amie hanily yang manis :)

 me with amelyn yang comel lote :)

saya bersama diyana yang ayuuu :)


today seronok tahu , weeeeeeee ! nanti kite kuar lagi ye you olllssss . muahahhaa <3


p/s : tak penah2 cakap diorang ni manis , comel , ayu . rase geli pulakkkk . *mesti kawan2 aku tengah senyum2 perasan bace post aku ni . ewwwww ! hahahhahahahaha :p



FATIMAH RAFIEIE

No comments:

Post a Comment