Thursday, September 15, 2011

HARI INI :D

salam . oh oh oh saya nak cerita tentang hari ini ! hikhik . tadi kan kelas kitorang kene buat persembahan sempena hari merdeka or hari malaysia ? hmm mane2 je la . kitorang kene nyanyi lagu SAYA ANAK MALAYSIA sebab semalam kitorang masuk pertandingan and kelas kitorang dapat juara . so tadi kene buat persembahan . mase bertanding semalam ok je , tapi hari niiiiii hancur ! hahahaha . kawan aku sorang tu terlupa lirik . ala biase la tu , gubra punye pasalll kann ? haha watlek , tapi ok lagi tuh dia boleh cakap *eh sory3 , salah lirik . kalau aku dah salah , mahu pengsan kat situ ! hahahhaha . aku memang nak tergelak gila masa tu . dah lah mikrofon yang ade kat aku tak berfungsi , hebat lahh kan ? nak cover kawan pun taklehh . hahaa . and mase tu aku pun agak gubra ahh . kalau aku cover kawan aku tu , betul aku nyanyi takpe . buat nye aku pun lupa lirik , haa sudah ! memang kena la kan ? kena GELAK ! hahahaaaa . tapi tadi memang best lah kann . asyikk gelakkkkk je ! haha .

hmm lagi nak cerita pasal kawan sekelas aku yang bangsa cina . diorang tu excited giler nak pakai kebaya ! semalam sibuk la IM nak pakai kebaya . aku suruh cari cheongsam , diorang cari tapi taknak pakai . diorang nak pakai kebaya jugakk . haha . aku ngan diyana bawak lah kebaya kitorang . kebaya yang kaler pink tu , aku bawak . yang kaler kuning tu diyana bawak . memang elok lah kan raya tahun ni aku ngan diyana beli kebaya . boleh bagi pinjam kat pik khee and wai chen . kain baju kebaya aku tu dah lah kain pario . haaa memang aku lah yang pakai kan untuk pik khee . amacam ? sweet tak kitorang ? hahahaa . seronok sangat bila sekelas dengan diorang . dari form1 sampai sekarang kitorang sekelas . mahu tak rapat ? mesti lah rapat ! tak kisah lah melayu ke cina ke india ke . yeahhh ini baru 1 MALAYSIA ! haha . oke lah , i nak saji kan gamba untuk you olss kayy ? haha :p

 kitorang sume yang buat persembahan dan terselit cikgu kitorang *SIR LETCHU*

ini saya dan sir yang comel lagi manis :D *sir ni tinggi sangat :(

tengok diorang ni pakai kebaya . cuuunsss gilaaaa kann ?
 *macam perempuan melayu terakhir :p

with my beautiful girl , all over the world . i could be . . . . .*alamak ternyanyi lagi lahhh ! :p

ini rajes ! budak yang sentiasa menceriakan (membisingkan) kelas kitorang . hahahaa

haaa ni ! korang tengok diorang makan ape ? makanan 1 MALAYSIA ! aku ingat dapat free , rupanya diorang beli . hamboiii bagus betul diorang ni , tak memilih makanan !

ini saya dan eugene . comel tak kitorang ? *perasan . haha :p

 kelas kitorang ade 2 ekor kumbang je . *tolong jangan pertikaikan ketinggian kami ! hahhahaa :p

4SC3 <3 


sembilan belas lima puluh tujuh 
bulan lapan kita merdeka
setelah dijajah oleh orang inggeris
kamikaze dan portugis

melayu cina iban india
kadazan portugis pun ada 
semua kaya dengan budaya
di bawah kibaran satu bendera 

SAYA ANAK MALAYSIA 




FATIMAH RAFIEIE

2 comments:

  1. ^^ i miss yesterday so much xDD
    hahaha~next year ada apa-apa persembahan jeh kami suruh cikgu bagi kami buat xDD
    btw, I really love Baju Kebaya now^^ thank you for lending me back home~
    and I love you allssssss~4sc3 the best^^

    ReplyDelete
  2. best !!! XD <3 saye anak Malasia ^^ xoxo

    ReplyDelete