Thursday, September 1, 2011

PETANG TADI :D


salamm . petang tadi kan petang tadi kan , kite pegi beraya ! haha sengal . baru hari ni nak pegi raye . sebelum ni kurengg sihattt . semalam pun pegi umah pakcik je . hari ni pegi umah kak myra razali , senior ku :) elokk la aku sampai , orang dah balik . dia kate jemput sedara mara je , saye maluuu la kalau sedara mara dia ade . haha bajettt nyewww :p aku duduk umah dia sampaiiiiiii nak kat pukul 7 . ini gara2 ditahan oleh kak myra . haha . dia tak kasi balik . lagi pun umah aku bape jauh sangat je ngan umah dia . 5 minit sampai lah umah aku . hehe . meh tengok gamba kitoranggg :D btw , gamba atas tu khas untuk diyana . dia nak sangat suh aku pakai shawl cenggitu . aku mane reti pakai shawl berbelit2 , itu pun main tibaii jeee :p *nampak benor kau ni kuno timah ! :p


 
 with kak myra n adiknye , qeela :)

kak myra razali , my senior :)

qeela razali , my junior :)


thanx kak myra , sebab jemput ima pegi raye umah akak walaupun itu untuk sedara mara je . kite pun sedara jugak , sedara sesama islam . hikhikhik . thanx pakcik razali dan makcik , sebab layan saye and thanx again sebab bagi duit raye . muahahaa <3

assalammualaikum :)



FATIMAH RAFIEIE

No comments:

Post a Comment