Tuesday, September 20, 2011

pertunangan syakira roslan dan persandingan ashraf muslim :)

salam . oh hello guys :) today nak cerita pasal jumaat sabtu dan ahad lepas . heee :D hari jumaat tu pegi kerja tapi bukan kerja schwarzenbarch , ni kerja tempat lain pulak . kerja dengan abang and kak ipar . diorang tu wedding planer , so aku tolong diorang ape patut la . macam buat bunga *yang kecik2 je la :p kemas2 and whatever la kann .

aku start kerja 12.30 tengah ari jumaat kat rumah ashraf sampai pukul 6 petang cam tu pastu lari kejap pegi rumah syakira untuk buat hantaran pertunangan dia sampai pukul 12 malam pastu patah balik pegi rumah ashraf untuk buat bunga dan sebagai nya sampai pukul 5 pagi . mase pukul 5 pagi tu abang and kak ipar aku suh tido . aku tido sampai pukul 7 , kira 2 jam la aku tido .

pastu gerak rumah mandi wangi2 n pakai baju untuk pegi kenduri pastu gerak balik pegi kenduri ashraf . haha bape kali aku gerakkk daaaa . then pegi kenduri , aku jadi fotografer jap gune nikon abang and guna kamera digital aku . pastu petang lepas kenduri ashraf tu roboh kan pelamin tu and kemas2 ape sume pastu gerak stor pastu gerak balik pegi umah ashraf pastu pegi stor balik pastu pegi pulak hotel nak hantar barang , then baru pegi mamak untuk MAKAN ! mase tu dah pukul 3 pagi . hebaattt tak ? hahaha .

pukul 6 pagi cam tu baru sampai umah abang aku , mane ngantuk kan =,= haha . sampai je rumah tu , dalam kepale hotak sume ingat bantal je nak tido . kitorang tergolek tido sampaiiiii pukul 3 petang cam tu . dasyattt . haha . oke itu je kot story , kalau nak citer sume yang jadi kat sane , blog ni jadi novel teruss ! haha k la tgk gamba kayyy :D


PERTUNANGAN SYAKIRA 

eh2 gambar saya la . haha ambik dari fb syuhada (adik syakira)

ini hantaran . dalam setiap hantaran tu ade air tangan aku buat keje tau . *nak jugakkkkk . hahaha :p

okey ini pelamin nya :D

ini la syakira (kakyong) actually kakyong ni kawan saya (syuhada) punya kakak . cantik kan ? *macam tuan empunya blog . okey itu perasan . HAHAHHAHA gurau joo :p
 SELAMAT BERTUNANG KAKYONG :)


PERSANDINGAN ASHRAF MUSLIM

mase tetamu sume dah balik baru kitorang sempat bergambar . mase ade tetamu pergghhhh penuh giler dengan reporter nye . takyah cakap lah kan . untuk tengok gambar2 lain sila klik wedding ashraf muslim :)


okey ini mase untuk bekerja . tengah roboh kan pelamin . haha . 

sekiranya ada antara korang nak buat tempahan untuk perkahwinan atau yang sehubungan dengannye , boleh la contact mereka melalui PAGE FB ini :) terima kasih .

assalammualaikum :)



FATIMAH RAFIEIE

1 comment:

  1. pelamin rekaan https://www.facebook.com/pages/Raja-Nurul-weddingfloral-artistevent/219472748080902

    ReplyDelete