Tuesday, September 13, 2011

haiiii selamat hari raya ! :D

salammm . haii youu olsssss ! *oh ini ayat amie , pinjam kejap :p eh semalam gi raye lagi . banyak rumah aku gi . kitorang pegi dengan budak2 kelas tahun lps . 3KRK2 ! yeahhhh , miss them . ahaa ade yang sekelas tapi ade gak yang dah laen kelas , ini kira reunion la . haha . tapi sayang , kehadiran kekasih lamamu ..... *oopss ternyanyi pulak :p haha . budak2 asrama tak balik minggu ni . ingat nak raya dengan apis , beela , akim tapi diorang tak balik . sedih :'( rindu gilaaaa kat diorang ! diorang pun mesti rindu kat aku ! *budak perasan cenggini lah perangai :p yeahh , whateverrr :D oke2 tengok gambar ye anak2 :))))



okey first station rumah SAYA !
diyana dan saya :)
semua menunjukkan senyuman yang menawansss . haha :p
entah ape diorang tengok :p
fatin , raimi , saya , kerol <3



otw pegi rumah amie pun sempatttt bergambar :D


next station rumah AMIE :)
thanx to adik n mak amie sebab ambik kan gamba . hee :D


next , rumah NIZZU :)
yang datang rumah nizzu mase ni kitorang2 yang pompuan je , hebattt ahh . haha . btw , nizzu tu jantung pisang diyana :) *haha pisang pun boleyyy :p aww sweet nyeww macam gula2 <3


next , rumah AIN :)
okey ikut ketinggian ye anak2 . haha :p


next , rumah MELYN :)

mase ni dah magrib tahuuu ! hebattt :p


last station , rumah DIYANA :)
mase ni sume kibut nak balik , dah malam . haha :p


aku sampai rumah dalam pukul 8.30 ah . perghhh memang penat tak terkira lahh kannn ! dah la pukul 9 ade orang datang umah aku lagi . kawan2 kakak aku n 2 orang kawan aku , kira jiran lah sebab rumah dekat2 . 2 orang tetamu istimewa itu ialah paan and azharr :) *wahh istimewa kah ? haha
mase malam ni memang muke aku pun macam mokcik2 dah , tudung dah ke depan pe sume , mandi kelam kabut . haha memang dah tak kesah ape dah . letih punye pasal ! letih2 pun syiokkkk , weeeee :D

thanx youu olsssss , love chuuuu <3 *gedik terlajak :p haha

yeahhh thats all for today . banyak gambar kann ? haha .

assaammualaikum :)


FATIMAH RAFIEIE

No comments:

Post a Comment