Saturday, December 10, 2011

yesterday :)

salam. hye youu olsss *lambai tangan* hihiihih. semalam kita pegi jenjalan ngan kengkawan kita and sebenarnya kitorang dah boleh pegi jenjalan tu awal lagi dah. hihi kul 9 dah gerak. hee awal tak? awal tak? bhahahaha mase kitorang sampai ts tu pun cam takde org lagi. haaa terserlah kan keAWALan kitorang? :D

actually kan, kitorang agak dah lama la tak kuar naik lrt. haa sampai sane, lrt ade tukar sistem. selalunya pakai tiket, now dah pakai mcm token pulak. hahaha memang gila jakun ah kitorang semalam. main touch2 pulak lrt ni. nasib baik kuar ramai2, kalau aku sorang2? haaa memang malu ah aku taktau nak buat ape ngan token tu :p kayy enough pasal lrt.

niat keluar semalam actually nak beli barang sekolah "katanya". last2 sampai sane, 1 je barang sekolah yang kitorang beli iaitu BEG SEKOLAH. haha yang lain sume bukan sekolah. hmm kali ni kitorang beli beg mesti nak ada tempat letak botol. mcm sekolah rendah pulak. maklumlah, ni kan tahun terakhir sekolah, lps ni tak skola dah. kayy sedih :(

btw, semalam aku beli beg same colour ngan melyn tapi lain pattern and baju same pattern ngan diyana tapi lain colour. suka suka hikhokhikhok :p kay2 dah habis cerita, nak tunjuk gamba kawan kita yang omeyy ni pulakkk <3 *mesti kawan aku 3 ekor tu tengah perasan omey bila aku tulis cm ni :p

 amelyn dan amie :)

 diyana dan saya :)

 amie tinggi, aku pendek. kayy -.-

AmieHanily, FatimahRafieie, AmelynAnuar, DiyanaAriffin 


wuhuwww misslove them and tak lupa jugak kat kengkawan yang lain. MISSLOVETHEM !



assalammualaikum :)


FATIMAH RAFIEIE

No comments:

Post a Comment