Wednesday, December 21, 2011

adik adik, mari baca ;)

salam. heyy youuu, youuuu ! alaa youu yang tengah baca blog i ni la, yang you toleh belakang tu kenape? i tengah cakap dengan you ni, malumalu kambing pulak you ni ! lol kay kay serius. oh hari ni aku nak post pasalll pasalll pasallll.......... PMR ! *haa budak2 yang nak ambik result ni mesti terus tekan pangkah kat atas tu taknak bace pasal pmr :p hihiihihihh. so baby2 yang lahir tahun 1996 ni dah sedia belum nak ambik result? mesti jantung korang tengah berdegup kencang yang amat kan? hihiii relax baby relax. ni baru pmr, belum spm. SPM? pfttt tahun depan aku spm -.-


ni aku nak tunjuk gamba2 budak yang nak ambik result pmr. tapi yang terpilih je la, takkan nak letak semua gamba 1996's baby pulak kan? heee :D 


#1 SYADA - ni sape? rase nye korang2 yang rajin bukak blog aku ttu mesti tahu ni sape kan? ini adik aku la tapi lain mak lain bapak :D korang pikir sendiri la eh. hope result adik d'boom eh, nanti 23 hb ni boleh celebrate bsday dengan hati yang gembira. tak gituu cadaa?


#2 FITT - haa yang ni sape? adik kandung bukan, adik angkat bukan, adik tiri la kot. hahahaa ni bespreng si syada n boleh dikatakan my bestpreng jugak n my adik jugak. eh banyak nye? haha. budak ni lg la, mase pmr hari tu demam la, ade problem la, hope benda tu tak ganggu dia mase pmr n semoga keputusannya jugak d'boommm :D


#3 WANA - ini actually adik angkat aizat tapi akhir2 ni aku yang bela dia. lol. haha entah sejak bila tah kitorang rapat. rase nye dari tahun2 lepas kot. kan wana kan? dari zaman myspace lg. haahaa. oh wana, jangan lupa angan2 kita nak pi johor, ade lesen kereta n semua tu. hihihiihihh


#4 APIS - haa ini my tambi, minachi dia kat atas ni. (wana) hahhahahaa. haa budak ni memang selalu kena kan aku. asal aku terkena je mesti idea dia. kalau dia ade kat sebelah aku la sekarang ni, memang aku tarikkkkkkk telinga dia sampai tercabut. hihihiihih


#5 NAAN - hakhak budak ni ! pandai main gitar, nyanyi pun oke. pernah nyanyi ngan dia beberapa buah lagu minggu lepas. lagu yang paling best nyanyi of course "ya sudahlah" tapi part rap tu, perghh teraburr. asal rap je mesti cam semput. *haaaa, sempuutttt* kihkihkih


#6 FALIQ - ni anak murid aku. haha kelas dia sebelah kelas aku je tapi aku tak pernah perasan sampai la dia mintak tolong ajar kan mase nak dekat pmr. lg 2,3 hari nak pmr je aku n kwn2 sempat mengajar dia subjek sains, math, bm, tu je kot. sehari sebelum pmr pulak aku sempat ajar english, tu pun melalui IM fb je. hahaa gentleeee ~ ~ hope ape yang diajar ni masuk la otak dia. giler express belajar. haha


okey itu serba sedikit kesah tentang 1996's baby yang rapat ngan aku. hope result korang cemerlang gemilan dan terbilang kay.


kepada :

pelajar batch 1996 SMK TAMAN KOSAS
pelajar batch 1996 SMK DATO AHMAD RAZALI
pelajar batch 1996 SELURUH NEGARA



goodluck kay ! semoga dapat result yang diinginkan, diimpikan, diidamkan, diiii..........ape2 la. hikhokhikhok. kepada yang dapat result ciput2 tu, jangan frust ttonggeng2 pulak. jangan risau, SPM masih ada. okey baby baby 1996? haaaa meh hug sikit ngan "kak ima" korang ni. lol. goodluck you ollsss, dah dapat result tu jangan lupa bgtau akak. hihiiihiii :D

assalammualaikum :)


FATIMAH RAFIEIE


No comments:

Post a Comment