Tuesday, February 28, 2012

walk for children 1 MALAYSIA


salam. hah aku ade cter lagi ni. ahad lepas aku join walk for children kat kl anjuran INTERNATIONAL SCHOOL OF KUALA LUMPUR. yang pegi sane aku, melyn, amie n diyana. melyn n amie tido umah aku sebab nak gerak samasama, mak amie hantarkan. mak amie ambik kitorang pukul 5 lebih nak kat kul 6 cmtu. haaa awal nyeee. ngantuk oi -.- mak dia nak gi keje, so kene ambik awal.

kitorang sampai sana kul 6.20. memang best ah kan, gelap jeee. yg ada kat situ pun sume budak ISKL, baru nak bukak khemah sume tu. kay lepas register, kitorang tukar baju kat ASWARA. wuhuwwwww pakai baju samasama <3 mueheheh



dalam pukul 8 cmtu, kitorang semua menari. hahahaa maksud aku warm up tapi aku rasa cm menari pun ada, dengan lagu2 dia. yg jd ketua kat dpn tu perghh best oh, dah la hensem <3 *kay gatal. hihihihhihh

lepas warm up, kitorang pun start jalan 5 km. kitorang pusing sampai kemana2 tah. naik bukit turun bukit. last2 sampai jugak. lepas habis jalan tu, ada konsert, ada angkasawan negara *shiekh muszaphar* n sape2 je la yg ada kat situ. yg ambik bahagian pun mcm2 bangsa ada, ada orang putih, negro, melayu, cina, india, mcm2 la.

haa oke, dah penat menaip, i nak menguplod gamba pulak :D




ini gamba sebelum walk walk n walk <3





ini gamba lepas walkwalk n tengok persembahan <3




ini gamba nak balik. oke byebyeeee :D


assalammualaikum :)



FATIMAH RAFIEIE

No comments:

Post a Comment