Monday, February 27, 2012

25 february 2012 ^^

salam. 25 february 2012 <3 kay, hari sabtu lepas aku pegi family day kat BERJAYA TIME SQUARE dgn melyn, amie, adik melyn, kawan adik melyn 2 org n bapak melyn. haa sumbat sumbat kasi mampat kereta tu. 7 org naik sebijik kereta, haa gentleeee ~ ~ actually itu family day melyn. bapak dia kerja kat BERJAYA and dapat tiket FREE theme park. wuhuwww ape lagi ennn. tibaii ahh. melyn nak ajak kwn lain gak tapi kereta dah penuh, takkan nak sumbat bonet pulak enn? haha

haa tengok gmba ats ni. penuh gilosss mase ni. dah mcm JOMHEBOH aku tengok. sampai2 je, pegi makan dulu tapi nak beli makanan sume tu kena pakai kupon ah. lepas makan, ape lagi enn, gerak COSMO's WORLD ah.

ROLLER COASTER
sasaran utama of course roller coaster. kayyy gilaaa ramai orang kat situ. nak beratur naik roller coaster pun agak lame ah. tapi besttt <3 laju wooooo, aku rasa cam nak melayang je. mase kat atas tu aku jerit "i believe i can flyyyyyyyyy" kuat2 . *kay tipu :p memang tak ah kan nak jerit cmtu, dah ahhh sherram naik roller coaster ni.

DNA MIXTURE
after roller coaster, kitorang main AYAM GOLEK. hahaha nama kemain DNA mixture tapi bila dok dalam tu, aku rasa macam aku ni ayam golek je. dia tbalik2 kan aku. mase jadi ayam golek ni, 1 je aku pikir "bila ah nak habis" lame gilos doe main benda ni! aku rasa tudung aku nak tcabut dah.

 SPACE ATTACK
main ni tak seram sangat, tapi kelakar. korang tengok tu, sit dia bertentangan dgn org dpn. mase ni, sit yg kosong tinggal 3 je n jauh2. so aku, melyn n amie tpaksa bpisah. duk jauh2. sit aku boleh pulak dgn lelaki. diorang ah buat lawak. ada yg kata jgn bukak mulut, nanti masuk AIR LIUR org yg btentangan tu la. ada yg kata nak MUNTAH la. eeee GELI doe ! diorang boleh sembang2 mase tengah melayang tu. aku yg tgh takut boleh jd tak takut. rasa nak gelak je pasal diorang.





so much fun with THEM ^_^

thakyou for reading, assalammualaikum :)


FATIMAH RAFIEIE


No comments:

Post a Comment