Sunday, February 5, 2012

kenangan :)


assalammualaikum. salam maulidurrasul korang. hari ni aku nak cerita sikit kenangan2 aku menyambut hari kelahiran nabi muhammad s.a.w. baca lah ye kalau rajin :)

kenangan paling best of course la mase sekolah rendah dulu kan. bila hari maulidurrasul, semua nak omeyy je pakai baju kurung, baju melayu warna warni, pakai songkok, pakai tudung, pakai heels, amboiiii. haha memang sengal la sape pakai heels, dah la nak berarak tengah panas sambil pegang sepanduk enn.

aku still ingat warna2 baju aku pakai mase maulidurrasul dulu. darjah 4 aku pakai warna pink, darjah 5 warna biru n darjah 6 warna purple. *kuat jugak ingatan aku ni :p baju yg mase drjh 6 tu smpi skrg ade lg tp dah  dah ketat + pendek. oke nampak tu, aku mmbesar dan meninggi  kay even skrg aku still pendek -.- tralalalal ~ ~ 

mase maulidurrasul tu jugak aku n kwn2 lain kene bwk pinggan n cawan then kene beratur ambik makanan pastu makan ramai2. bestt nyewww. skrg naik sekolah menengah dah takde. yg ade cuma ceramah n pertandingan sepanduk je. itu pun pakai baju sekolah, no more baju warna warni n liplapliplap. lol. 

heyyy aku rndu gilos zaman2 kecomelan dulu *eh, comel ke? >_< hihiihih

kay, panjang dah aku merapu, stop dulu. again, salam maulidurrasul kawankawan :)


assalammualaikum :)



FATIMAH RAFIEIE

No comments:

Post a Comment