Saturday, December 8, 2012

NO MORE !

assalammualaikum. no more, no more ! sad me sad, me is sad, sad is me *nangis sampai keluar hingus* hukhuk :'( lolzzz mcm nak mintak pelempang je aku ni >.< maap maap. hai youu olsss ghindu kitewww tucksss? ehhh haha mentang2 dah habis sekolah enn, teruss tak reti nak taip guna tabahasa yang betul XD hihi sebenarnya nak citer eden ni sodih haa, dah habis sekolah haaa, nak nangis haa, no more baju sekolah haa, no more beg barbiee haa, no more kasut magnet haa, no more pencil box ben10 haaa, no moree school haaa. hmmmm cewdiihhhh *mohon jgn baling pinggan mangkuk kat aku. hihihihikhokhikhok :P

woot woot wa dahh merdekaaa you olsss. haa junior2, kau hadoo? bestt gilosss merdekaaaaa. apak kau best -.- kejap je bestnya, pastu sedihhh dah tak sekolah. boring pun satu hal. duduk kat rumah ni menternak lemak je lah jawabnya. even sebenarnya lemak ni dah memang diternak sejak azali. eh? -.- nak pi carik kerja tapi minggu depan kot, tunggu si esah balik dari kampungnya baru pi carik kerja sama2. hope dapat la kerja nya ;)

so sekarang nak cerita pasal SPM. wuhuuuuuuu ! ahakzz >.< sepanjang minggu nak SPM tu perghh memang takyah citer ah. busyyyy nya mengalahkan PM ! nak SPM bukannya duduk kat rumah weh, aku ni pagi2 dah kuar rumah satgi tengah malam baru balik. rutin harian sepanjang nak SPM tu, pagi2 pukul 8,9 pergi PPAS (perbadanan perpustakaan awam selangor) sampai petang pastu terus gerak tusyen sampai malam. kekadang sampai pukul 10 baru balik rumah. hebatt kann? makan pun kat luar je. balik rumah tido !
esok pagi ulang balik benda yang sama.

penat kayy penatt, rumah kat rasmi, gerak ppas jalan kaki pastu gerak balik pegi tusyen jalan kaki pastu gerak balik rumah jalan kaki. haha sampai satu hari tu betis aku besar sebelah. ini pelik ! aku jalan pakai kaki kanan ngan kiri tapi asal kaki kanan aku je yang sakit+bengkak. haha bak kata raimi, nak tumbuh muscle la tu. oh baru aku tahu muscle tumbuh sebelah je. hahahahaa apa2 pun ini semua pengorbanan. demi SPM yang dicintai ♥ hihihihihi

so mari lihat gambarrrr ;)


tusyennn ♥
 haaha kalau pi tusyen kena beli makanan dulu. biasa lah study sambil ngunyah, tu yang badan kitorang gebu2. hahahahaa XD



masa exam ni selalu tido ngan amie. and tu anak buah aku biasa la, datang mengacau. amie ni betul2 disayangi anak buah aku sampai kena tendang. hahahaaa XD btw, amie pakai baju ngan seluar aku tu, cuweettt tak kitorang? hahahaha sakai :P


malam2 apa lagi ennn, order mekediiiiii ! haha mcdonald XD masa ni zaman2 samurai, favourite amie. hoho








ni semua kat PPAS. hari2 kena pagi PPAS. PPAS ni dah macam rumah kedua tau. thanx PPAS, iloveyou PPAS. haha XD


ini bodyguard2 saya. pendek kan saya? ehhhhh >.< tak, takkk, diorang yang tinggi kay :P


and this is for AMIE HANILY. happy birthday ucuukkkk acammmm, sory dapat celebrate kat carefour je. itu je la yang paling dekat dengan PPAS. tapi oke la kannn dapat tonyoh2 kek kat mulut orang. hahahahaha happy belated birthday yayangggggg ♥

thanx for reading 

assalammualaikum :)


fatimahrafieie

No comments:

Post a Comment